Podgrzewane spryskiwacze - jak sprawdzić czy mam i działają?
Czy ktoś może mi powiedzieć kiedy one się włączają? Czy np. działają z ogrzewaniem lusterek?
Dziś rano miałem włączony nawiew na szybę, grzanie lusterek i tylnej szyby i kurde wydaje mi się, że coś jest nie tak z grzanymi spryskami - dotknąłem je i były zimne. Czy dotykając obudowę sprysku nie powinny być ciepłe?
A może fabryka się machnęła i mam zwykłe założone - jak rozpoznać czy mam grzane?
Jak sprawdzić czy one działają?
ja też nie wiem czy mam podgrzewane... niestety pewnych rzeczy nie jesteś wstanie sprawdzić przy odbiorze samochodu
natomiast jeśli wyszło by, że zapłaciłeś kwotę zgodną z zamówieniem i po jakimś czasie stwierdzasz, że tego nie ma to masz prawo żądać zwrotu pieniędzy za część albo montażu elementu
Zamówiona (12.12.2013)
Zakończona produkcja (24.02.2014)
Odebrana (14.03.2014)
OCTAVIA III Liftback 1.4 TSI
ja też nie wiem czy mam podgrzewane... niestety pewnych rzeczy nie jesteś wstanie sprawdzić przy odbiorze samochodu
natomiast jeśli wyszło by, że zapłaciłeś kwotę zgodną z zamówieniem i po jakimś czasie stwierdzasz, że tego nie ma to masz prawo żądać zwrotu pieniędzy za część albo montażu elementu
a możesz sprawdzić przy okazji czy u Ciebie czuć że są np. ciepłe? Zdziwiłem się rano, bo np. w BMW miałem grzane spryski i było wyraźnie to po nich czuć jak się je dotknęło że są ciepłe a tu nic.
bob_best, ale Ty musisz zajrzeć pod tą czarną maskownicę na której zamontowane są spryskiwacze
podważ ją delikatnie, to jest miękki plastik i będziesz widzieć
Zamieszczone przez bob_best
Jak sprawdziłem po numerze to wygląda, że dysze są poprawne.
no to w czym jeszcze masz problem?
1Z0 955 986 oem numer podgrzewanych dysz
po prostu jest za ciepło...
Wiem, że ten nr jest poprawny (bo sprawdzałem), ale rano było to samo, a wszystko było zamrożone. W serwisie jakoś mi będą w stanie to sprawdzić?
Może coś jest nie tak z bezpiecznikiem od sprysków? Tyle, że w instrukcji nie ma słowa który to może być.
Tak było w O2 , w nowych instalacja począwszy od O2FL i O2 Tour i wyżej czyli O3 nie ma już bezpiecznika do grzanych dysz , są bezpośrednio zasilane z BCM i to on zabezpiecza obwód .
Załączają się zapewne tak jak w O2FL czyli po niżej 9,5 stopnia a wyłączają jak temperatura przekroczy 12,5 stopnia
Można też sprawdzić czy są na wlepie bagażnika z kodu wyposażenia 9T1 , jak były w wyposażeniu fabrycznym .
Tak było w O2 , w nowych instalacja począwszy od O2FL i O2 Tour i wyżej czyli O3 nie ma już bezpiecznika do grzanych dysz , są bezpośrednio zasilane z BCM i to on zabezpiecza obwód .
Załączają się zapewne tak jak w O2FL czyli po niżej 9,5 stopnia a wyłączają jak temperatura przekroczy 12,5 stopnia
Można też sprawdzić czy są na wlepie bagażnika z kodu wyposażenia 9T1 , jak były w wyposażeniu fabrycznym .
muszę popołudniu sprawdzić ten kod wyposażenia. Ale dla nie nadal otwarte zostaje najważniejsze pytanie - czy dotykając obudowy grzanych sprysków przy temp. zewnętrznej powiedzmy <5 stopni powinienem czuć że są ciepłe?
Jeżeli warunki temperaturowe spełnione i silnik pracuje ( na zapłonie nie działa ) , to jak weźmiesz palcem pod dysze ( nie od góry ) to powinny być ciepłe ( tylko cierpliwości musi to troszkę potrwać , i gorące to nie będą ) .
bob_best w końcu nie zapomniałam sprawdzić... zimne nie są ale wyraźnie ciepłe też nie były... (może przez to, że mam tylko 10 km do pracy i nie zdążyły się nagrzać, a całą noc samochód stoi w garażu gdzie temp jest ok 15 stopni)
Zamówiona (12.12.2013)
Zakończona produkcja (24.02.2014)
Odebrana (14.03.2014)
OCTAVIA III Liftback 1.4 TSI
bob_best w końcu nie zapomniałam sprawdzić... zimne nie są ale wyraźnie ciepłe też nie były... (może przez to, że mam tylko 10 km do pracy i nie zdążyły się nagrzać, a całą noc samochód stoi w garażu gdzie temp jest ok 15 stopni)
masz jakiś problem z czytaniem ze zrozumieniem :!: :?:
przecież jest napisane dwa razy w tym temacie przy jakiej temperaturze włączają się grzane spryski...
musi być poniżej 10stoni...
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
LUKI wiesz dzisiaj w Krakowie rano było poniżej 10 stopni, ba nawet temp ok 3 stopni (radze samemu nauczyć się czytać ze zrozumieniem - w nawiasie było tylko przypuszczenie czemu się nie nagrzały)
Zamówiona (12.12.2013)
Zakończona produkcja (24.02.2014)
Odebrana (14.03.2014)
OCTAVIA III Liftback 1.4 TSI
Komentarz